Bronx Season Lyrics

Oh, how you doin’?
I’m alright
Man turn this shit up, man

Ay Cardi, you got somethin’ to say?
You got somethin’ to say, talk to ’em

Now how much times do I gotta prove these n^^gas wrong?
And how much times I gotta show these bi^^hes I ain’t soft?
How many shows I gotta sell out ‘fore y’all get the cost?
Why they really tryna front like I ain’t hit the charts?
All these labels, throwin’ deals from left to right
But I ain’t givin’ in until they get them numbers right
All these people think that this shit happen overnight
All that flexin’ they be doin’, shit is all a hype
No tolerance for a hatin’ b^^ch talkin’ shit
Only time I hold my tongue is when I’m suckin’ d^ck
So when I see you in the streets, yeah, it’s f^^kin’ lit
And don’t be talkin’ all that sorry shit, don’t flip the script
I see the lights, I hear the hype, I hit the mic
I kill the show, I get my dough, I catch a flight
I see a hater, I’m runnin’ down, it’s on sight
I throw my hands, I hit em’ left, I hit em’ right

They sleepin’ on me just because I used to strip
But it’s all good ’cause now they wanna get up in my VIP
Blowin’ up my phone, sayin’ everythin’ I touch is lit
Actin’ cool and wanna f^^k me like they wasn’t talkin’ shit, woah
I let ’em live, let the shady motherf^^kers live
Get them the price then it’s time to show them what it is
Don’t got the bat? Well then what you really tryna pitch?
Don’t waste my time, I ain’t never been no average b^^ch

Not to mention, I did my tour and that shit was winnin’
Independent, the headline, award of feelin’
I thank the Lord for every blessing that He has given
I love the fans, they fill me up with their ammunition
I don’t really talk shit but now I gotta off this
I don’t know why bi^^hes think we work in the same office
Corny bi^^hes tryna keep u, look exhausted
Wave the white flag, girl, you might as well just forfeit

My ex told me I was never gon’ be shit
Lookie, lookie now, lookie now, n^^ga I’m that b^^ch
What you thought? Yeah, you really lost, now you kinda sick
But I ain’t never need a n^^ga, I was always on my shit, yeah
I used to stare at magazines on the train
Lookin’ at these models like, “I gotta be this one day”
f^^k around, got myself a name, now I’m gettin’ paid
Left the corny bi^^hes in the grave, so they throwin’ shade

Other Lyrics By Cardi B
Up
What A Girl Likes
Um Yea
Stripper Hoe
Sick 16
Rumors
Red Barz
Press
Please Me
Money
Lick Remix
La Modelo
La Bebe Remix
I Like It Remix
Cheap Ass Weave
Bodak Yellow Remix
I Do
Thru Your Phone
She Bad
Money Bag
Ring
I Like It
Best Life
Be Careful
Bodak Yellow
Bickenhead
Drip
Get Up 10
Pop Off
Pull Up
Never Give Up
Back It Up
Rollin
Hectic
Lick
With That Remix
Everything
B.O.N Remix
Sauce Boyz
Lit Thot
Trick
Foreva
I Gotta Hurt You
Selfish
Her Perspective (Skit)
Washpoppin
Trust Issues
Wap

Leave a Comment